رضوى الشربيني تهاجم ياسمين عز مجدداً

رضوى الشربيني تهاجم ياسمين عز مجدداً
رضوى الشربيني
شاركت الإعلامية المصرية رضوى الشربينى جمهورها ومتابعيها منشوراً جديداً عبر حسابها بموقع التواصل الاجتماعي (فيسبوك).

وكتبت رضوى الشربينى: " بحب أوى الست اللي اتربت على الأصول والرقي في التعامل و عندها فن الرد…‏ الست اللي ليها كيان و كرامة تتحدث بشكل لائق و لا تتصرف أو تتكلم كعبدة أو مملوكة…‏الست اللي بتقف جنب أي حد مظلوم…من غير ما يفرق معاها اي حد".

وكانت قد أثارت تصريحات متداولة على مواقع التواصل الاجتماعي تصريحات للإعلامية المصرية رضوى الشربيني وياسمين عز، ضجة على السوشيال ميديا. وفق (صدى البلد).

وقام متابعو بدأت رضوى الشربيني بالتساؤل عن منشور منسوب لها تدافع به عن الرجال والذي تقول "فيه البيت بفلوس الراجل وتيجي مراته تقوله اقلع الجزمة علشان السجادة، دة أنا احط فساتيني الماركات تحت رجله يمشي عليها" ، وردت رضوى الشربيني بسخرية: "وأنا اقول الكلام ده ليه .. أنا ست عندها كرامة .. كلام العبيد دة مش بتاعي."

اقرأ أيضاً.. رضوى الشربيني توجه رسائل نارية لياسمين عز والأخيرة ترد

من جهتها، وردت ياسمين عز وقالت : "وكرامة أيه يا أم كرامة بلاستيك أطرافها مطاط، تمط وتنكمش حسب المصلحة والظروف المحيطة.. مدام بليز كرامتك وقعت منك أخر مرة هناك.. ابعتي  عبد (مظلوم) من عندك يجيبها قبل ما تسيح فالشمس، واحكيلنا بالمرة قواعد بيات المرأة الاربعون برة بيت الزوج من غير اذنه سلينا كدة في الإجازة لانك بقيتي مملة  وشطبتي محتوى .. حتى تلقيحك ممل .. زيرو محتوى زيرو انوثة .. بس للأمانة استرجال ليفل الوحش."


التعليقات