عاجل

  • وزير خارجية إيران: لا نسعى لأزمات في الشرق الأوسط ونأمل ألا يكرر النظام الإسرائيلي الخطأ الفادح

  • وزير خارجية إيران: ردنا سيكون فورياً وعلى أعلى مستوى إذا اتخذ النظام الإسرائيلي إجراءات ضد مصالحنا

  • وزير خارجية إيران: أكدنا للبيت الأبيض في رسالة أن ارتكاب النظام الإسرائيلي خطأ فادحاً سيقابل برد حاسم

  • وزير خارجية إيران: ردنا على النظام الإسرائيلي كان محدوداً وبالحد الأدنى وكان بإمكاننا الرد بشكل أقسى

شاهد.. محمد فؤاد يتسبب ببكاء بسمة وهبة والأخيرة تُعلق

شاهد.. محمد فؤاد يتسبب ببكاء بسمة وهبة والأخيرة تُعلق
بسمة وهبة
فوجئت الإعلامية المصرية بسمة وهبة خلال تقديمها حلقة من برنامج "العرافة" بقيام الفنان المصري بغناء أغنيته "طمني عليك" التي أثرت بها وانهارت خلال الحلقة باكية.

وشاركت بسمة وهبة جمهورها ومتابعيها عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي (انستغرام) مقطع مصور تعلق خلاله على انهيارها أثناء سماعها أغنية "طمني عليك".

وقالت بسمة وهبة: "بص يا محمد يا فؤاد أنا بجد مش مسامحاك ومتشكرة ليك لأن الأغنية بقيت اسمعها وعايزة أقول للسادة المشاهدين أن أغنية ممكن تكسر البني آدم من جوة، وتحسسه بحزن شديد، زمان الأغنية دي لما كانت بتشتغل مكنتش بحس بالضعف ده ولا بكسرة القلب ده والحزن ده لكن أنا كبرت في السن، كل ما أكبر كل ما مشاعري بتكبر".

وتابعت بسمة وهبة: "بحب ولادي و بشتاق لهم، بحلم اني أشوفهم وسعيدة لما بشوفهم، مش مسامحة أنك اتكيت على الحتة دي ودموعي تنزل مش هو ده الصح زعلانة منك، مدربة نفسي، الاغنية شغالة، كلمات الأغنية صعبة للي مفتقد شخص، ولادي لما بيوحشوني بروح على صورهم وأشوفها عشان تصبرني وانا ولادي مش عايشين معايا من صغرهم كل واحد في بلد، انا كبرت وعرفت دلوقتي إني كبرت لأن مشاعري مش بتتحمل، بيوحشوني أكتر من الأول وبشتاق لهم أكتر من الأول ونفسي أعيش معاهم أكتر من الاول".

من هي بسمة وهبة ؟

بسمة وهبة، إعلامية مصرية. قدمت برامج على قناة (اقرأ)، ثم اعتزلت لفترة، وعادت مرة أخرى ولكن دون حجاب.

 

التعليقات