عاجل

  • العمل بغزة لـ "دنيا الوطن": لا تعليمات بإعادة فتح رابط تسجيل عبر موقع الوزارة حتى اللحظة

  • العمل بغزة لـ "دنيا الوطن": لا جديد حول ترشيح دفعة جديدة للعمل في الداخل المحتل

تامر حسني يفاجئ الجميع بهذه الخطوة الغريبة مع جمهوره

تامر حسني يفاجئ الجميع بهذه الخطوة الغريبة مع جمهوره
تامر حسني
كشف الفنان المصري تامر حسني عن اعتزامه فتح حوار ليلي دائم مع جمهوره كأسلوب جديد للتواصل معهم عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

ونشر تامر عبر حسابه الخاص في تطبيق تبادل الصور (إنستغرام)، صورة له قال فيها: "حبايب قلبي في حب ربنا وحبكم، إن شاء الله كل كام يوم هاجي على بالليل كدا نتناقش في موضوع من خلال مشواري وتجربتي في الحياة... جايز تستفيدوا منه حاجة وجايز يكون في كتير منكوا هيكون كلامي بمثابة إشارة تشجعهم كانوا مستنيينها".



و أضاف تامر" من خلال خبرتي... النجاح بيقوّي ويجعل كل من حولك يهتم بك والعكس صحيح وأعني بالنجاح النجاح الإنساني في علاقاتك بربنا والناس... النجاح المهني وتحقيق ذاتك وطموحك وتحديك لكل الصعاب وتخطيك لكل محنك زي ما عملوا كتير قبلك وظروفهم كانت أصعب منك ووصلوا لأكبر من أحلامهم".

و تابع" أمانة عليكم محدش يكتبلي عاش وهو ده وتقبر قلبي، أنا عايز أفتح باب نقاش حقيقي يخليكوا تاخدوا قرارات مهمة في حياتكم أو تتشجعوا وتتحمسوا لخطوات إيجابية، اتكلموا وقولوا اللي جواكم... تفريغ أحاسيسكم هنا وأي أسئلة جواكم أو أي مواقف أو حكايات لما تتقال هنا هتبقى أول خطوة للصح عشان هتتولّد طاقة كبيرة للخير شاهد عليها ربنا فـ هتكون خير أوي لينا إن شاء الله".

و يشار إلى أن تامر حسني لإحياء حفل غنائي يوم الجمعة 26 آب (أغسطس) الجاري، في جدّة بالمملكة العربية السعودية.


 


التعليقات