بعد غياب طويل.. هنا شيحة تكشف تفاصيل مثيرة عن شقيقتها حلا

بعد غياب طويل.. هنا شيحة تكشف تفاصيل مثيرة عن شقيقتها حلا
هنا شيحة
كشفت الفنانة المصرية هنا شيحة عن تفاصيل مثيرة حول شقيقتها المعتزلة حلا شيحة وحقيقة إرتدائها للحجاب مرة أخرى في لقاء صحفي معها.

و قالت هنا في لقاء صحفي مع لميس الحديدي: "السوشيال ميديا بتاخد الكلام برا المضمون بخصوص حلا وغيرها، وتقول الي عايزة تقوله لأنها عايزة توصل رسالة معينة".

و أضافت هنا" ساعات ببقى في حاجات لازم تتقال بالطريقة دي لأنه الفعل أصلا كان كده، لو الفعل عامل كده طب أنا هرد فين؟ هرد في التليفون؟ لا طبعا آسفة".

و تابعت" لو أنا جيت هاجمت لميس على إنستقرام، وقولت لميس عملت كذا كذا، وما كلمتكيش وما قولتش ده بيننا احنا التنتين، و لا رفعت التليفون وقولت كذا زي ما بيحصل، فأنا بجد عملت ده على الملأ، فلميس هترد إزاي وتعملي إيه؟".

و استكملت هنا" التصريحات الي تقالت عن عيلتي كذب و تم تحريفها من سياقها، لا اللي حصل ده مش حقيقي حصل بسبب الصحفيين اللي بيصطادوا في المية العكرة، اللي هما أصلا بياخدوا الكلام ويحرفوه ويحطوه بمعنى تاني جدًا".

و اختتمت تصريحها: "أنا بحترم رأي حلا وما بجبرهاش على شيئ انها تعجب بإشي أو متعجبش، أنا ما بتدخلش بقراراتها ولا هي بتدخل بقراري أبدًا، لأنها إحنا متربيين كدا".



 

التعليقات