بسمة وهبي للمتنمرين على ابنتها "وراء صور المشاهير الكثير من المتاعب"

بسمة وهبي للمتنمرين على ابنتها "وراء صور المشاهير الكثير من المتاعب"
الاعلامية بسمة وهبة
خرجت الإعلامية بسمة وهبة عن صمتها، لترد على التعليقات الجارحة التي وصلتها من المتابعين على صورها مع ابنتها خلال القيام بالتسوق معا.

وعبّرت الاعلامية عن استيائها من المتنمرين، وقالت: "إن كل ما يراه الجمهور من صور للمشاهير ورائها الكثير من المتاعب والكواليس غير السعيدة"، وفق (الجميلة).

وكشفت وهبة أن ابنتها أصيبت بفيروس (كورونا) منذ ثلاثة أسابيع وكانت تخضع لعزل تام في دبي قبل تعافيها وقدومها لمصر.  

ونشرت بسمة مقطع فيديو لها على حسابها الخاص عبر تطبيق تبادل الصور (إنستغرام)، خلال تواجدها في إحدى العيادات الطبية، وعلقت عليه: "عشان المتنمرين اللي مستكترين إني خارجة أنا وبنتي بنتفسح هذا ما وراء الكواليس التي لا يراها صم وبكم القلوب والعيون، قبل الفسحة بنج ومنظار ومشكلة عالأحبال الصوتية وإنذار بفقد الصوت بسبب السترس وإجهاد العمل".
 
وتابعت "ده نفس اليوم اللي اسكترتوا رفاهيته عليا أنا وبنتي اللي كانت ف دبي ليها 3 أسابيع عندها (كورونا) وأنا ممنوع أقرب ولا أشوفها وكانت في عزل تام".


 وأضافت" إيه رأي المتنمرين لو بعد إذنهم ومايضايقهمش إني أخرج بنتي وارفع معنويتها ومعنوياتي.. أنا قلت لكم قبل كده حياتنا مش الصورة اللي بتشوفوها.. دايماً الصورة وراها صورة لم ولن تروها.. شوفوا بس المنظار اللي مسكاه الممرضة ورا الكرسي كل ده كان ف فمي بردوا صورة ورا صورة ورا صورهة ودي حياتنا اللي انتوا قاعدين بس تتنمروا وتنظروا علينا #لا_للإهانة".


 

التعليقات