صور: ابنة شريف منير تفسخ خطبتها.. والسبب؟

صور: ابنة شريف منير تفسخ خطبتها.. والسبب؟
أسما شريف منير
رام الله - دنيا الوطن
صدمت خبيرة التجميل أسما شريف منير، ابنة الفنان شريف منير، متابعيها بإعلان انفصالها عن خطيبها الفنان محمود حجازي للمرة الثانية.


أسما كتبت، على حسابها الخاص على موقع الفيس بوك: "طيب الموضوع اتقال فيه كلام كتير و انا بعترف إني سبب اللخبطة دي، الرجالة مبتعملش الحاجات اللي احنا كستات بنعملها، اللي هو أزعل انزل post القح بيه عليه قال يعني مش ليه وكل الرجالة بتكره الحركة دي وانا بس دلوقتي بعترف إنهم عندهم حق، غير بقي اني بنسي موضوع الأخبار ده فا التلقيح او كلام الزعل بالنسبالي بينتشر و كل حد بيقول رأيه بكل قسوة"، بحسب ما جاء في موقع "جلولي".

وأضافت: "الموضوع فعلاً في الاخر اتنين حبوا بعض وارطبتوا قدام الناس كلها ومشينا في مشوار خطوبتنا زي اَي اتنين، كبرنا مع بعض و ِينَا حاجات كتير حلوة وبرضه زي اَي اتنين حصل بينهم مشاكل وطبعاً إنتوا عرفين التسرع الله يخرب بيته فا لما كان في عدم اتفاق من فتره نزلت post و مسحته علطول عشان كان وقت عصبيه و كان لسه في أمل بس من ساعتها و في توتر".

وتابعت: "الناس قالت كلام كتير وحش و ملنا واكتشفنا انه في عدم اتفاق مش عشان ان حد وحش ولا موقف ولا حاجة لحد ما أخدنا القرار بس مكناش اتفقنا علي اعلان ده امتي فا انا نزلت وأعلنت ده بس في توقيت غلط مني بكل صراحة انا لازم أكون امينه في ده".


واستطردت: "عموماً هو محصلش نصيب بس احنا بنحترم بعض حجازي إنسان محترم جداً و بتمناله السعادة و النجاح احنا بِينَا عشره طيبة و نجاحات و حب و أكيد خير لينا.. هو ده الموضوع بكل بساطة".

واختتمت كلامها بقولها: "ممكن بقي منتكلمش فيه تاني لو سمحتوا، انا اتعلمت درس كبير ان الخصوصيات مش للنشر و الحسد برضه مذكور في القران لسبب، الحمد لله بس كده و شكراً".

وكانت أسما شريف منير قد أعلنت منذ فترة انفصالها عن خطيبها الفنان محمود حجازي، إلا أنهما عادا لبعضهما مجددا، إلى أن أعلنت انفصالها عنه مرة أخرى.

 




التعليقات