أطرف تعليقات نشطاء"الفيسبوك" على رامز"بيشرب إيه" داخل السحلية!

أطرف تعليقات نشطاء"الفيسبوك" على رامز"بيشرب إيه" داخل السحلية!
رام الله - دنيا الوطن
انهالت الإجابات المضحكة والطريفة على فتاة سألت عن الشيء الذي يشربه الفنان رامز جلال في كل حلقة من برنامج "رامز تحت الأرض".

وقال عبدالعزيز: "عمتى كانت بتقول في أول حلقة أنه بيشرب بنزين عشان يطلع نار من بؤه"، وأضافت فريدة:"أخويا بيقولي بيشرب أكسجين بقولو هو الأكسجين بيتشرب قالي لا بيتشفط".

بينما قال أحمد:" عصير سحالي"، وأضافت إيمان:"شكله كان صايم وبيفطر معانا عادي يعني".











 


التعليقات