شاهد ـ أحمد موسى: من سنتين الكهربا كانت بتقطع عليا على الهواء

رام الله - دنيا الوطن
علق الإعلامي أحمد موسى على افتتاح محطة كهرباء أسيوط الجديدة، و8 محطات لإنتاج الكهرباء في عدة محافظات، اليوم الثلاثاء، قائلا: "أنا فخور جدا زي كل المصريين بهذا المشروع".

وأضاف "موسى" خلال برنامجه "على مسئوليتي" على قناة "صدى البلد"، قائلا: "افتكروا من سنتين النور كان بينقطع عليا وأنا على الهواء، 4 أو 5 مرات حصل كدة، لكن دلوقتى مصر هتتبنى واللى عايز يعتصم يروح يعتصم براحته".




 

التعليقات