شاهد ـ أحمد موسى: من سنتين الكهربا كانت بتقطع عليا على الهواء
رام الله - دنيا الوطن
علق الإعلامي أحمد موسى على افتتاح محطة كهرباء أسيوط الجديدة، و8 محطات لإنتاج الكهرباء في عدة محافظات، اليوم الثلاثاء، قائلا: "أنا فخور جدا زي كل المصريين بهذا المشروع".
وأضاف "موسى" خلال برنامجه "على مسئوليتي" على قناة "صدى البلد"، قائلا: "افتكروا من سنتين النور كان بينقطع عليا وأنا على الهواء، 4 أو 5 مرات حصل كدة، لكن دلوقتى مصر هتتبنى واللى عايز يعتصم يروح يعتصم براحته".
علق الإعلامي أحمد موسى على افتتاح محطة كهرباء أسيوط الجديدة، و8 محطات لإنتاج الكهرباء في عدة محافظات، اليوم الثلاثاء، قائلا: "أنا فخور جدا زي كل المصريين بهذا المشروع".
وأضاف "موسى" خلال برنامجه "على مسئوليتي" على قناة "صدى البلد"، قائلا: "افتكروا من سنتين النور كان بينقطع عليا وأنا على الهواء، 4 أو 5 مرات حصل كدة، لكن دلوقتى مصر هتتبنى واللى عايز يعتصم يروح يعتصم براحته".

التعليقات