راندا البحيري تعتذر من نانسي عجرم
رام الله - دنيا الوطن
بعدما كتبت على صفحتها عتبها على نانسي عجرم كونها لم تقف لاحلام , اعتذرت النجمة راندا البحيري لنانسي و كل معجبيها بعد ما تاكدت ان نانسي فعلا وقفت لاحلام و انها حيتها حين حضورها ضيفة في حلقة السبت الماضي من اراب ايدول .
وقالت: انا اسفه يا نانسي.. نانسي طلعت وقفت لأحلام لما أحلام طلعت تغني عالمسرح و أنا اللي مخدتش بالي و اتسرعت و كتبت علي بروفايلي متسائله هي ليه موقفتلهاش زي ما أحلام وقفتلها.. أدين بالأعتذار للنجمه الكيوت ياريت بعد أذن الصحافه اللي بعضها صور تساؤلي علي انه هجوم.. تنقل اعتذاري ليها



بعدما كتبت على صفحتها عتبها على نانسي عجرم كونها لم تقف لاحلام , اعتذرت النجمة راندا البحيري لنانسي و كل معجبيها بعد ما تاكدت ان نانسي فعلا وقفت لاحلام و انها حيتها حين حضورها ضيفة في حلقة السبت الماضي من اراب ايدول .
وقالت: انا اسفه يا نانسي.. نانسي طلعت وقفت لأحلام لما أحلام طلعت تغني عالمسرح و أنا اللي مخدتش بالي و اتسرعت و كتبت علي بروفايلي متسائله هي ليه موقفتلهاش زي ما أحلام وقفتلها.. أدين بالأعتذار للنجمه الكيوت ياريت بعد أذن الصحافه اللي بعضها صور تساؤلي علي انه هجوم.. تنقل اعتذاري ليها




التعليقات