كانت تشعر بالإكتئاب .. آخر رسالة من معالي زايد إلى الشعب المصري
رام الله - دنيا الوطن
في آخر مداخلة تلفزيونية لها قبل وفاتها قالت الفنانة المصرية الراحلة معالي زايد:"إنها حزينة على مصر وتعاني من الاكتئاب"، وأضافت: " نحن لا نعرف قيمة مصر إلا عندما نسافر إلى الخارج، ولو نستغل الموارد المعدنية الطبيعية، والبشرية اللي عندنا مش هتلاقي واحد جعان أو في الشارع، زي ما بنسافر ونلاقي الحكومة تحمي المواطنين".
في آخر مداخلة تلفزيونية لها قبل وفاتها قالت الفنانة المصرية الراحلة معالي زايد:"إنها حزينة على مصر وتعاني من الاكتئاب"، وأضافت: " نحن لا نعرف قيمة مصر إلا عندما نسافر إلى الخارج، ولو نستغل الموارد المعدنية الطبيعية، والبشرية اللي عندنا مش هتلاقي واحد جعان أو في الشارع، زي ما بنسافر ونلاقي الحكومة تحمي المواطنين".

التعليقات