احد المشاهدين للقرموطى : أنت ما تنفعش مذيع

احد المشاهدين للقرموطى : أنت ما تنفعش مذيع
رام الله - دنيا الوطن
أرسل أحد المشاهدين رسالة إلى الإعلامي جابر القرموطي، مقدم برنامج «مانشيت» على قناة «أون تي في»، عبر موقع «فيس بوك»، قال فيها: «أنت متنفعش مذيع».

ورد «القرموطي» على المشاهد قائلا: «أنت بعتلي الرسالة دي قبل كده.. أنا بقرأها دلوقتي علشان تسمعني.. خلاص عرفت والله إنى منفعش مذيع». 


 


التعليقات