صور: بفستان أنيق ومكياج بسيط..هكذا احتفلت إيناس عز الدين بزفافها مرة جديدة
تاريخ النشر : 2020-10-01
صور: بفستان أنيق ومكياج بسيط..هكذا احتفلت إيناس عز الدين بزفافها مرة جديدة
صورة تعبيرية


بعد إعلان خبر عودتها لطليقها أحمد قمر، فاجأت الفنانة المصرية إيناس عز الدين متابعيها صور من حفل زفافهما البسيط، وذلك بعد انفصال دام عامين.

ونشرت المغنية المصرية عبر صفحتها على تطبيق "انستغرام" صوراً من حفل زفافها البسيط وارتدت الفستان الأبيض بتصميم ناعم عند منطقة الصدر أظهر رشاقتها مع "تول" طويل من الكتفين إلى الارض زاد من أناقة الفستان.


واحتفلت إيناس في أول أيام عيد الأضحى، بعقد قرانها على مدير أعمالها، واقتصر الحفل على حضور العائلتين وبعض الأصدقاء المقربين لهما في الإسكندرية.

وعلقت ايناس على الصور بالقول: "والفرصة الثانية بنستناها" وتلقت عدداً كبيراً من التبريكات والتهاني بعودتها لطليقها، متمنيين لها السعادة والفرح.

ومن ثم نشرت صورها مع زوجها عبر "انستغرام" وعلقت عليها: "ناس كتير زعلانين اننا ما عزمناهمش بس والله احنا عملنا كتب كتاب على الضيق جداً من غير اي مدعوين نهائياً وجلسة تصوير والمكياج فهو عمايل ايديا وحياة عينيا".

وأضافت: "مش لازم الفرحة تبقى بديشيليون جنيه اول فرح لينا من 8 سنين صرفنا وكلفنا و فيلا وحمام سباحة وديكورات و فساتين و معازيم و رقص وغناء وبيتنا اتخرب في الفرح والزمن خلانا نشوف ان مش كل اللي كان بيمثل انه فرحان لينا كان فرحان بجد والمرة دي احنا فرحنا ببعض و لبعض واللي بيحبونا بجد حبهم واصل لينا حتى لو كانوا بعيد ومش معانا فشعورهم تجاهنا واصلنا و حاسينه".


وكانت الفنانة المصرية قد فاجأت متابعيها بإعلان خبر عودة المياه إلى مجاريها في حياتهما الزوجية من خلال صورة وارفقتها بتعليق كتبت فيه: "الانسان ممكن يهرب من حاجات كتير في الحياة الا قدره".